lauantai 27. kesäkuuta 2015

(Derby)kesäloma alkoi !

Tänään pelailtiin viimeiset pelit tältä keväältä kesältä ja nyt alkoi heinäkuun mittainen loma. Olin tuomaroimassa pitkästä aikaa oikeessa pelissä. Etukäteen jännitti kauheasti, eniten ehkä se, että miten verenpaineet pysyy matkassa mukana. Alkuperäinen suunnitelma oli, että mä luistelen ekan pelin ja tokan pelin olen varalla. No niinpäs sitten kävikin, että yksi tuomari tippui tokassa pelissä pois ja mä pääsin luisteleen senkin pelin. MUTTA mikä parasta yhtään ei pyörryttänyt eikä silmissä pimennyt. Jaksoin loistavasti molemmat pelit, vaikka aika kovaa joutuikin menemään.
Ilmastointi ei ollut hallissa päällä jostain syystä, joten tuli aika lämmin, kun kaksi peliä tuomaroi. Olin ihan hiestä märkä ja nyt on jalat kipeät.

Tällä hetkellä ajatus lomasta kuulostaa oikeinkin hyvältä. Tarkoitus on keskittyä uimiseen (ehkä jopa järvessä !), lenkkeilyyn ja geokätköilyyn. Voi olla, että viikon päästä on jo pakko päästä ulkorullailemaan, mutta jos nyt sen viikon edes malttaisi. ;)

Nyt illalla juhlistettiin alkanutta lomaa pitsalla ja suklaalla. Huomenna suunnittelin meneväni testaamaan sen järviveden lämpötilan. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti