keskiviikko 29. kesäkuuta 2016

Herkkulakkoa

Eipä kummempia täällä. Oon hyvin saanut pidettyä herkuttomuutta, vaikka eilen kaupassa meinasikin joku sitruunajälkiruoka koriin livahtaa. Jumitan edelleen jäätelöaltaan ja karkkihyllyn edessä aikani, mutta joku itsekuri on tullut ja onnistun ohittamaan ne. Edes pieni takapakki ei onnistunut aiheuttamaan motivaation katoamista.

Olen onnistunut liikkumaan aika huimia määriä, ainakin ennakko-odotuksiin nähden :D Järjestyksessä (lähes) päivittäin yli 10 000 askelta. Jopa vapaapäivinä. Tänään kävelin töissä 10800 askelta ja vielä pitäis lähteä illalla heittään metsälenkki. Tykkään tosta mun askelmittarista kyllä kovasti ! Jännää nähdä päivien aktiivisuustasoja. Olen myös huomannut, että istun liian pitkiä aikoja kerrallaan kotona. Jumitan helposti tähän tietokoneelle istumaan ja liikun korkeintaan vessaan. Hups. Jotain tarttis tehä. ;)

Light-limpparien juomisen lopettaminen ei oikein onnistu. :D Vahingossa sorruin eilen Lidlissä ostaan zero colaa pullollisen ja nyt se on jo melkein tuhottu. Oon huomannu, että juon vettä ihan liian vähän, kun korvaan sen suurimmaksi osaksi limpparilla. Pitäis yrittää korjata tääkin asia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti