perjantai 31. heinäkuuta 2015

No johan on !

Nyt paino on tipahtanut kunnolla alas. Ollaan jo melkein siinä alimmassa saavutetussa painossa. Tosin olin jo syönyt tänään yhden aterian, kun vaa'alle menin ja vatsan toiminnasta ei mitään tietoa. Hyvinkin optimaallisin lukema saattais olla jo allekin edellisen alimman painon. ;)

Selvästi nopeuttaa tota painonpudotusta, että syö enemmän ja syö enemmän kasviksia. Mun annoskoot ovat pienentyneet lämpimän ruuan osalta viime aikoina hurjasti, kun olen puolilautasellista täyttänyt kasviksilla. Tällä viikolla rahat oli loppu, mutta kaivelin pakastimesta kukkakaalia kaveriksi. Kiitos Kiloklubi, ehkä luotan siihen taas vähän enemmän jatkossa. ;)

Ensi viikolla voitais alkaa taas seuraileen painoa täällä blogissa aktiivisemmin.

ps. Tänään ajattelin palkita itseni Pätkis-jäätelöllä ja leffalla. :)

Aikasemminkin jaettu kuva, mutta sopii tähän hetkeen hyvin.

4 kommenttia:

  1. Hieno, että paino tippuu! Itse odottelen, että jotain tapahtuisi... tai siis olen minä kevyempi kuin ennen tätä projektia, mutta loppukevään yllätyslihominen ei vielä ole kääntynyt tyystin toiseen suuntaan.

    Mulla muutenkin paino voi heitellä kilon parin nopsaankin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tsemppiä sullekin. Kyllä se paino vielä kääntyy laskusuuntaan.

      Poista