torstai 11. heinäkuuta 2019

Uuden (lopun?) alku

Moi !

Oon täällä taas ! En tiiä mitä tästä tällä kertaa tulee, mutta oon alottanut juoksukoulun. Lähinnä tällä kertaa ajatukseni on jakaa teille mun juoksujuttuja. Kattellaan, että lähteekö paino putoamaan silleen. Meinasin ensin perustaa uuden, mutta miksi perustaa taas uutta blogia intterwebsiin.

Oon alottanut tän juoksukoulun nyt pari kertaa. Ensimmäisellä kertaa pääsin yhden lenkin ja sitten tuli migreeni. Sitten oli kaikennäköstä elämää tiellä ja päätin alottaa uudestaan, ja sain elämäni kauheimman (oikeesti vasta toinen laatuaan) pissatulehduksen. Sitten päätin alottaa seuraavalla viikolla.

Nyt tällä viikolla oon juossut kahdesti ! Oon tosi ylpeä, koska se on enemmän, kun moneen vuoteen yhteensä. Kattotaan pääsenkö sunnuntaihin asti hengissä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti