torstai 11. syyskuuta 2014

Tavoitteista ja itsensä palkitsemisesta

Mullahan on tavoitteena se -35kg. Tai ensin -30kg ja sen jälkeen saa tippua vielä viitisen kiloa, jos on tippuakseen. Ja tarvitsen muutakin motivaatiota, kun paremmalta näyttäminen (ja tietysti terveydelliset seikat), niin olen miettinyt sopivia välipalkintoja. Alunperin -10kg tavoite oli tatuointi, joka on jo valmiiksi suunniteltu, mutta avopuolisoni mielestä se on liian iso palkinto. ;) Itse kuitenkin hän ehdotti uutta puhelinta, joten päätin tyytyä siihen.

Siirsin kuitenkin tatuoinnin -20kg tavoitteeksi, joten kyllä se siellä odottaa. :) Mua on jo pitkään vaivannut kauhea tatuointikuume, joka tuo lisämotivaatiota laihduttamiseen ja elämäntapamuutokseen.

-30kg tavoitteena on sitten se häämekko. Olen kovasti suunnitellut ja miettinyt meidän tulevia häitä, mutta haluan näyttää hyvältä siinä häämekossa ja se vaatii hieman työtä. Mekko on kuitenkin valmiiksi katsottuna ja odottaa tilaamista. Viimeinen tavoite on sitten se isompi tatuointi ja haluaisin, että reisissä on lihasta ja ne on timmit, että viitsin tatuoinnin siihen ottaa. ;)



Kuten on varmaan tullut selväksi, niin minun tavoitteenani on näyttää paremmalta. En ole tällä hetkellä yhtään tyytyväinen itseeni ja nousseeseen painooni. Haluaisin, että on minun olisi hyvä olla kropassani.

Millasia tavoitteita teillä on ja millä tavalla palkitsette itseänne, vai onko vaa'an pienemmät numerot itsessään palkitsevaa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti